Ga naar de inhoud

Verbeter trajecten

Hallo en welkom op mijn website. 

Als u deze link heeft aangeklikt gaat uw interesse uit naar een traject waarbij uw organisatie mijn leiderschap wil inzetten om een stap voorwaarts te maken. Ik doe alleen prestatie verbetering trajecten en geen financiële reorganisaties of saneringstrajecten. Ik ben een tactisch leider met een hoge mate van aandacht voor de kracht van het individu en werkethiek. Ik zal altijd de missie en visie van het bedrijf als de geleverde kwaliteit als vaandel dragen. Klantvriendelijkheid is mijn sterkste wapen maar de chemie van het team is op de lange termijn de het hoogste doel. Mijn doel is daarnaast om een altijd lerende organisatie te bouwen gebaseerd op de juiste karakters in de juiste rollen in de onderneming.

Ik volg als leider en mens een simpel pad. Als het doel duidelijk is, de opdracht van het MT klopt en de medewerkers hebben het juiste gereedschap dan is het slechts aan duidelijk empatisch leiderschap om gezamenlijk het doel te bereiken. En dan is met hard werken, het juiste moraal, afspraak=afspraak en discipline falen geen optie.

In vakgebieden met veel variabelen is 1 onderdeel belangrijker dan alle andere en dat zijn de medewerkers. Ik hoor te vaak dat het aan de matige gemotiveerde medewerkers ligt. Het klinkt misschien gek maar er bestaan geen slechte medewerkers, slechts slechte managers of ondernemers. Iedere medewerker heeft de intrinsieke motivatie om zijn werk goed te doen binnen zijn capaciteiten en abstractieniveau. Vaak zijn zelfs de meest gefrustreerde medewerkers de meest gemotiveerde mensen omdat ze in hun prestatie geblokkeerd worden door slecht management, slechte roosters, slecht gereedschap. Echt leiderschap lost dit altijd vanzelf op. De slecht gemotiveerde mensen vertrekken vanzelf en de intrinsiek gemotiveerde herkennen leiderschap en worden weer opnieuw gemotiveerd.

Ik ben ervan overtuigd dat medewerkers die ‘gezien’ worden een bijdrage leveren aan een positieve werkomgeving en daarmee de lerende organisatie steeds beter wordt van zichzelf. We investeren vaak wel in een onderhoudscontract voor dure machines, maar ook de mensen vergen onderhoud!

Laten we een afspreken voor lekkere koffie en zien wat er bij uw organisatie speelt.

Michael+31622695933

Twee fases, eerst de horeca weer in eigen hand tot rust brengen. In fase twee de horeca weer uitbesteden.

4 fases

Fase 1: Eerst het restaurant operationeel weer op de been brengen

Fase 2: De verbouwing van het restaurant van het vakantiepark Beekse Bergen realiseren

Fase 3: De verbouwing van het Event Centre Beekse bergen realiseren

Fase 4: De functie van GM vakantiepark Beekse Bergen operationeel neerzetten en klaar maken voor overdracht

 

Reorganisatie van het Cafe Americain na de verbouwing